zondag 31 augustus 2014

Patroon Hexablom tas gemaakt..

 Weten jullie mijn hexagontas nog, die ik naar aanleiding van de workshop op Jellie haar 'Quiltkoffer'slotavond heb gemaakt?

Ik kreeg er erg leuke reactie's op, en op veler verzoek heb ik er een heel duidelijk, stap voor stap met foto's patroon van gemaakt.

Omdat ik heel duidelijk met foto's wou uitleggen, niet iedereen is een ster in geschreven patronen, heb ik nog een tas gemaakt...
 Toen bedacht ik dat het misschien ook wel leuk was om een net ietsje grotere tas te maken, en de blom is net ietsjes anders...
.Dus het is een patroon geworden met 2 maten tas, een handzame handtas, en een grotere tas..


 Dus een patroon met 2 maten tassen, inclusief een hele duidelijke uitleg van de hexaster en hexablom, waar je als variatie 2 verschillende blommen kan maken.
Als je het leuk vind om in het bezit te komen van het patroon, ik vraag € 9,50 + €2,=(Verzendkosten in Nederland)..
Ophalen mag natuurlijk ook ;-)


De handtas heb ik van deze Hexaster gemaakt, wil je geen tas maken dan heeft Jellie van de Quiltkoffer pakketjes om een sleutelhanger te maken. 


Als je belangstelling hebt voor het patroon mail dan even naar makketrochklaske@gmail.com, en ik neem zo snel mogelijk contact met je op!!

Noflike snein!!
Het patroon van de tas is ook verkrijgbaar bij de Quiltkoffer!

8 opmerkingen:

  1. Wat goed van jou om dit te willen delen! Daar doe je vast velen een plezier mee! Mmmm,misschien een leuk verjaardagscadeautje..je hoort nog.....hoop ik.(lol)
    Succes!
    gezellige avond
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Klaske wat een leuk patroon heb je gemaakt! Knap werk hoor.
    Ik wil wel leren hoe je die mooie zeshoek maakt, mail je me hoe we dat kunnen regelen?
    groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige tassen! Je komt zo wel alle facetten van onze hobby tegen, zelf een patroon maken, dat is niet mis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk ! Knap gedaan, ziet er professioneel uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tassen. Aardig om daar meteen een patroon voor anderen van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige tas , klaske .mooie kleurtjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig leuk om het artikel in Quilt& Zo te lezen en het nu hier ook te zien. gr Sietske

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!