zondag 24 augustus 2014

Volle tafel..


Afgelopen donderdag was het weer Beetijd, dat betekent weer volle tafel, al waren we deze keer maar met z'n achten...

Volle bakjes


En die bakjes gingen ook open hoor!

Volle tassen...

Nou ja vol, maar wel mooie...
De koffie en thee stond weer klaar...
 Weten jullie ook waarom wij ons 'De Márkante quiltfroulju'noemen...

Niet omdat we ons markant voelen, maar omdat het gebouw waar we zitten 'De Márkant' heet ;-)

Er werden lijnen gezet voor het doorpitten..
Gestitched....
Gekubust...
Gehaakt aan een 2e South baysjaal...
Gepaperpieced...
Gefolded sterren gemaakt..
Mysterieblokjes van het quiltnieuws gepatched...

En niet te vergeten, overheerlijk bijgekletst!!!

Tredde tongersdei fan de maand bliuwt in dei om nei út te sjen!!!

De derde donderdag van de maand blijft een dag om naar uit te kijken!!!

Noflike snein!!

6 opmerkingen:

  1. Ik hoor jullie gepraat zoemen, wat ziet het er gezellig uit. En wat worden er allemaal prachtige dingen gemaakt. Leuk dat je er weer bent, fijne zondag. Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer gezellig uit. Vooral die volle tafel met al die verschillende werkjes ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal gemist dat je al weer terug was van vakantie!
    Zeg maar tegen je man dat ik dat een hele leuke foto vind!!!
    Leuke bloemenhexjes laat je zien-word nieuwsgierig!!--en weer een gezellige Bee met mooie werkjes.
    noflike snein!
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, zoals jullie daar bezig zijn! Bij ons begint het in sept weer, ik kijk er naar uit temeer omdat ik nog beginnende ben. zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk verslag :-)hopelijk kan ik er de volgende keer er weer bij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent aan komen waaien, dank je wel voor je reactie!!